KÉRDŐÍV KITÖLTÉSE
KOVE Rally 450 Low-seat (910mm)
Tartalmazza a névreírást.
Vételár: 3 600 000 Ft
Egy új korszak a professzionális terepmotorozásban! A Rally 450 mostantól előrendelhető, és Decembertől tesztmotorunkat is kipróbálhatod.
Vízhűtéses, egyhengeres, 449cc négyszelepes motor, 42 lóerő, teljesen állítható upside teleszkópok. Ez nem egy offroad köntösbe bújtatott gép, ez egy igazi Rally motor!
2022-ben három KOVE Rally 450 motor állt rajthoz a Dakaron, elsőként a márka történetében: mindhárom motor célba ért. Azóta már az ínyencek tudják, hogy a KOVE mögött álló gyártó egy rendkívül elhivatott, céltudatos csapat, akik a nagyon magas minőséget, a nagy teherbírású, szélsőséges terhelésnek kitett, valódi terepmotorok építését tűzték ki célul. Ezek a motorok nem csak úgy néznek ki, hanem ezek a profi terepmotor világ hardcore tagjai.
Színes LCD kijelző
A KOVE Rally 450 színes LCD kijelzője magasan helyezkedik el, így könnyedén szemmel tarthatod a sebességed és a motorod állapotát!
3 üzemanyag tank a jobb egyensúlyért
A benzin három különböző tartályban oszlik el, amiből az egyik a hátsó ülés alatt (a vázon belül) helyezkedik el, ezáltal a Rally 450 nem csak páratlan tökéletességű súlyeloszlással bír, de az összesen 32 liter üzemanyaggal akár 480 kilométert is el tudsz motorozni!
Igazi Rally kialakítás
A KOVE Rally 450 nem egy offroad köntösbe bújtatott hagyományos motor, a mérnökök az utolsó csavarig igazi terephasználatra tervezték! Az idomok patenttal könnyedén elvátolíthatók, az ülés egy pillanat alatt levehető, hogy hozzáférj a levegőszűrőhöz és az akkumulátorhoz, az üzemanyag tartályok mind a tankon belül helyezkednek el, a motorblokknál és a mechanikus alkatrészeknél pedig kifejezetten nagy gondot fordítottak a védelemre, a blokk alját például szénszálas kartervédő fedi!
Kapcsolható ABS
Az első és hátsó ABS kikapcsolható, innen tudod, hogy a Rally 450 az igazi csapatásra is készen áll!
Egyedi YUAN rugóstagok
A KOVE mérnökeinek a tervezéskor határozott elképzelései voltak a teleszkópok paramétereiről. Olyan elképzelései, amiket a nagy gyártók termékei nem tudtak kielégíteni, ezért a Yuan gyártotta le a kifejezetten ehhez a motorhoz tervezett első és hátsó rugóstagokat. Elöl egy upside-down, állítható 49mm átmérőjű teleszkóp helyezkedik el 240mm rugóúttal, hátul pedig egy szintén állítható monoshock biztosítja a megfelelő rugózást.
Specifikációk:
Motor
1-henger (DOHC), négyütemű, vízhűtéses
Teljesítmény
31kW (42 LE) / 8500 rpm
Forgatónyomaték
35 Nm / 6500 rpm
Sűrítési arány
12.5:1
Furat x Löket
94.5 x 64 mm
Első fék
288mm tárcsafék (kétdugattyús, ABS)
Hátsó fék
240mm tárcsafék (egydugattyús, ABS)
Első rugóstag
Upside-down, állítható, 49mm átmérő, 240mm rugóút
Hátsó rugóstag
Állítható monoshock
Első kerék
90/90-21 54R
Hátsó kerék
140/80-18 70R
Méretek (H x Sz x M)
2190 x 805 x 1420 mm
Ülés magasság
910 mm
Hasmagasság
260 mm
Tömeg (tele tankkal)
155 kg
Üzemanyag kapacitás
32 Liter
Hirdetés link